Благодаря ти, че си мой приятел!

Благодаря ти, че застана до мен, когато всички други ме изоставиха!

10

Благодаря ти, че беше до мен, когато изпитвах силната нужда от рамо, на което да поплача!

love-in-nature-12

Благодаря ти, че ме чу тогава, когато всеки друг слушаше, но не чуваше! Благодаря ти, че нито веднъж не ме обвини, че съм била себе си дори, когато бърках! Ти просто ме прие таква, каквато съм.

kiss_comment_graphic_06

Благодаря ти, че всяка твоя дума, отправена към мен, е изпълнена с оптимизъм, с обич, с вяра и надежда в доброто! Благодаря ти, че, когато съм щастлива, а ти си тъжна, пак се радваш заедно с мен(а аз тъгувам с теб, да знаеш)! Благодаря ти за всяка усмивка и всяко погледче, изпълнено с топлина и човешка доброта!

smile21

Благодаря ти, че винаги си искрена, че никога не позволяваш да се прокрадне в теб съмнение, че мисля нещо лошо за теб! Благодаря ти за обичта, сълзите, радостта и споделеното присъствие! Благодаря ти, че ми позволяваш да бъда твой приятел!

img_79556_48902_b

Благодаря ти, че те има! Ти си безценно съкровище, което се моля Господ да закриля и което да не позволява да бъде осквернено от никого! Ти си най-големият дар, който съм получавала някога!

picn89

Моля се всеки да намери в живота си поне един такъв приятел, защото е едно огромно богатство, което няма цена!

c5795b047f1

Посветено на Анел!

5 thoughts on “Благодаря ти, че си мой приятел!

  1. diversamente каза:

    Радвай се на това, което имаш, докато го имаш (: И дано го имаш колкото се може по-дълго, стискам палци за „цял живот“

    • Детелина каза:

      Благодаря ти! Радвам се, наистина, затова и реших публично да покажа как се чувствам. Пожелавам ти и на теб такова приятелство за цял живот!🙂

  2. mvidenova каза:

    Съгласна съм, че истинското приятелство и доверие е голям дар.
    Аз също съм щастлива, че имам такава приятелка – доказала какъв човек е и издържала проверката на времето! Благодаря ти Рени Иванова, че те има и че си моя приятелка!
    Честито и на теб,за това истинско приятелство!

    • Детелина каза:

      Благодаря :)) Прекрасно е, че съществува такава връзка между хората и успяваме да я открием и оценим. Много се радвам за вашето приятелство :))

  3. ta4er каза:

    Страхотно,радвам се за вас.Знам какво имате ,защото аз също имам такива приятелства и за мен те са най голямото ми богатство.Бъдете здрави. Поздрав.

Вашият коментар

